مدیر تجاری و امور مشترکین مخابرات البرز گفت: کارت‌های تلفن جدید یک بار مصرف نیستند و صاحب آن می‌تواند با شارژ آن برای مدت طولانی از کارت استفاده کند.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 08 May 2021

چرا کارت تلفن کمیاب شده است؟

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا رحیمی با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص اینکه چرا کارت تلفن در کیوسک‌های مطبوعاتی کمیاب شده، اظهار کرد: در گذشته کارت‌های تلفن به وفور در اختیار شهروندان قرار می‌گرفت و همین باعث شده بود در گوشه و کنار شهر افرادی این کارت‌ها به قیمتی بالاتر از مبلغ خریداری شده به فروش برسانند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از گرانفروشی این کارت‌ها، توزیع آنها به عهده مخابرات گذاشته شده و متقاضیان می‌توانند به بخش امور مشترکین مرکز مخابرات نزدیک به محل سکونت خود مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: البته متقاضیان باید برای خرید کارت تلفن کارت ملی در اختیار داشته باشند چون با هر کد ملی یک کارت تلفن به فروش می‌رسد.

رحیمی تاکید کرد: کارت‌های تلفن جدید یک بار مصرف نیستند و صاحب آن می‌تواند با شارژ آن برای مدت طولانی از کارت استفاده کند.

مدیر تجاری و امور مشترکین مخابرات البرز با اشاره توضیح داد: مردم از بهداشت کیوسک‌های تلفن به خصوص در شرایطی که درگیر ویروس کرونا هستیم مطمئن باشند چون این کیوسک‌ها مرتب نظافت و ضد عفونی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار