محمدپویا وفایی پینگ‌پنگ با استعداد استان قم در مسابقات انتخابی تنیس روی‌میز بزرگسالان ایران برای کسب سهمیه اعزام به پیکارهای آسیایی قطر با حریفان به رقابت می‌پردازد.
کد خبر: ۹۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 08 May 2021

به گزارش تابناک قم، با توجه به سرمایه‌گذاری حساب شده و با برنامه‌ای که هیات تنیس روی‌میز استان قم در سال‌های اخیر در رده‌های سنی پایه این رشته انجام داده، نخبه‌ها و استعدادهای زیادی شناسایی شده و در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی مختلف قم در پینگ‌پنگ کشور به میدان رفته‌اند.

کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۸ و همچنین حضور مداوم و موفق ورزشکاران این رشته در مسابقات کشوری دختران و پسران، گویای گام‌های مثبت متولیان این رشته است و اکنون یکی از ثمره‌های طرح سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه این رشته در جمع برترین‌های رده بزرگسالان تیم ملی قرار دارد.

محمدپویا وفایی یکی از نخبه‌های تنیس روی‌میز قم است که به مسابقات انتخابی و اردوی تیم ملی بزرگسالان مردان ایران دعوت شده، اردویی که در آن ۳۲ نفر از برترین‌های پینگ‌پنگ کشور حضور دارند و روزهای ۲۹ خرداد تا دوم تیر ماه به میزبانی استان خوزستان در شهر ماهشهر برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی‌میز و همچنین مطابق با آئین‌نامه اجرایی انتخابی تیم‌های ملی، چهار بازیکن برتر رده‌بندی جهانی به همراه ۲۸ پینگ‌پنگ باز برتر آخرین رنکینگ ملی به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند که در یک مرحله مقدماتی و چهار مرحله پایانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این رقابت‌ها و انگیزه برگزاری آن، اظهار کرد: هدف فدراسیون این است که چهار نفر برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا برگزیده شوند و تیم ملی را شهریور ماه امسال در این رویداد مهم قاره‌ای همراهی کنند.

محمد عموئیان با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای دهم تا هجدهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر دوحه به انجام می‌رسد، عنوان کرد: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از استان‌های مازندران، تهران، قزوین، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، البرز، کردستان، اصفهان، گیلان و قم هستند.

وی در ادامه به اجرای یک برنامه فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در این هیات ورزشی اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی هیات، در این ماه پر خیر و برکت هر روز شاهد اجرای قرائت یک جزء قرآن کریم بودیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار