رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تنها دو روز برای واکسیناسیون گروه هدف بالای ۸۰ فرصت باقیست.
کد خبر: ۹۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 08 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان تاکید کرد: باید هر چه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۸۰ سال به بالا تمام شود و تصمیم داریم که از روز دوشنبه واکسیناسیون، گروه سالمند ۷۵ تا ۸۰ سال را آغاز نماییم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که با آنها تماس گرفته شده و به هر دلیلی نتوانستند در موعد مقرر برای دریافت واکسن کرونای خود مراجعه نمایند و همچنین افرادی که بالای ۸۰ سال سن دارند و هنوز با آنها تماس گرفته نشده، می توانند در روزهای شنبه و یکشنبه به یکی از مراکز واکسیناسیون، معاونت بهداشتی واقع در خیابان دانشگاه بلوار کشاورز سالن ورزشی شهید ساکی و یا سالن یادگار امام واقع در کوی رضوی مراجعه نمایند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت که تهدیدی برای سلامت همگان می باشد، افرادی که آخرین شماره سمت راست کارت ملی آنها زوج بوده در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت و افرادی که این رقم، فرد می باشد، در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت مراجعه کنند.

دکتر جمالیان تصریح کرد: یکی از راه های ایمن ساختن بدن در برابر این ویروس منحوس واکسیناسیون است، بنابراین با عنایت به خداوند متعال و اختصاص دومین مرکز واکسیناسیون در نظر داریم که هر چه زودتر واکسیناسیون گروه هدف کنونی(۸۰ سال به بالا) را به اتمام رسانده و بتوانیم واکسیناسیون گروه های بعدی را آغاز نماییم که بتوانیم هر چه زودتر ایمنی نسبی را در جامعه ایجاد کنیم.

گفتنی است ارائه کارت ملی به منظور دریافت واکسن الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار