امام جمعه کرج مطرح کرد:
آیت الله حسینی همدانی گفت: مردم اجازه ندهند که دزد‌ها، مفسدان و رانت خواران در مسند بنشینند.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 08 May 2021

رای ندادن به مفسدان، معنای دیگر مبارزه

به گزارش «تابناک البرز» آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود با بیان این که روز قدس روز مقابله با مستکبران است ، گفت: روز قدس روز مقابله با مستکبران است روزی است که چهره منافقانه دولت های اسلامی وابسته به استکبار را رسوا کرد. قبله اول مسلمین این سرزمین پاک و مبارک که مهد انبیاء الهی بود و امروز زیر چکمه دژخیمان قرار دارد به زودی در روز قدس بطور کامل آزاد و در اختیار صاحبان اصلی قرار خواهد گرفت.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که اسرائیل به زوال خودش نزدیک شده است، گفت: یک زمانی رژیم منحوس در سرش حاکمیت بر سرزمینی به وسعت نیل تا فرات را می پروراند و شعار یک ملت و یک سرزمین می داد. اما بعد از مقاومت فلسطینی ها، شعارشان را کردنددو ملت و دوسرزمین و امروز چنان ترسی برجانشان افتاده که پیشنهادی ندارند و می دانند به زوال خود نزدیک شده اند و تمام تلاش را برای حفظ موجود می کنند.

او افزود: اخیراً هم خواستند با طرح معامله قرن و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب و طرح الحاق کرانه غربی و دره اردن برای خود اعتباری بخرند که موفق نشده اند. و از ترس پیروزی مقاومت اسلامی در انتخابات که بنا بود همه گروه های فلسطینی در آن شرکت داشته باشند آن را به تعویق انداخته اند. مقامت چنان ترسی به جانشان انداخته که مهاجرت به سرزمین های اشغالی را معکوس کرده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه سید الشهدای مقاومت مبارزه را سیاست اصلی خود در سراسر منطقه قرار داد،بیان داشت:قاسم سلیمانی بود که راهبرد دفاع را به هجوم تبدیل کرد و جبهه مقاومت را تقویت و حمایت کرد و به جای مذاکره، مبارزه را سیاست اصلی مقامت در سراسر منطقه قرار داد و توان آنان را بالا برد بطوری که از پرتاپ سنگ به ساختن موشک نقطه زن رسیدند و خودش هدایت عملیات مقاومت اسلامی را در موارد متعدد به عهده گرفت.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه افزود:طرح های حاج قاسم نقشه های شوم صهیونیست ها را که بیش از هفتاد سال است بر پیکره امت اسلامی زخم می زند و خشونت و کشتار و ویرانی به همراه دارد را از بین برد و به عالم نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.

او با بیان این که غرب از ظرفیت تمدن سازی انقلاب اسلامی آگاه است،بیان داشت:غرب چون ظرفیت تمدن سازی انقلاب اسلامی را و همچنین قدرت جریان سازی و به خیزش و قیام درآوردن ملل اسلامی را دیده و می بیند، بر علیه ایران این همه توطئه می کند. موشه دایان وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب گفته بود این انقلاب زلزله عظیمی است که پس لرزه های آن اسرائیل را ویران خواهد کرد. قطعا همینطور است و به روزهای بازگشت این قطعه ستم دیده به پیکره اسلام نزدیک می شویم.

امام جمعه کرج با اشاره به انتخابات شورا ها بیان داشت:راجع به انتخابات شوراها باید عرض کنم بالاخره مسیر رد و تائید افراد طبق قانون همین است که انجام شد. مراجع چهار یا پنج گانه مستنداً لیست را برای بررسی به شورای نظارت می دهند و آنها هم متکی به نظر هیئت اجرائی و مستنداتی که خودشان دارند نظر نهائی را می دهند و هر کس اعتراض دارد باید پیگری کند که قانون مسیر را مشخص کرده است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه افزود: اما آنچه اینجا اهمیت دارد عرصه امتحانی بود که خداوند برای اجرائی و نظارت فراهم کرد تا با توجه به مرّ قانون و در نظر گرفتن خدا و پاسخگوئی در قیامت بدون توجه به فشارهای سیاسی و لابی گری ها کارشان را بکنند و نظر بدهند که این کار را کرده اند نتیجه که معلوم شده اعتراض ها شروع شده که طبیعی است باید بررسی شود اما اینکه بگویند هیئت نظارت بایدنظر هیئت اجرائی رابدهدحرف درستی نیست.

او با بیان این که افرادی که برای نظام هزینه درست کرده اند نباید مسئولیت داشته باشند،گفت: پس برای چه هستند بله نظارتشان استصوابی نیست اما اگر مستنداتی داشتند که به دست اجرائی نرسیده بود آیا نباید مورد نظر باشد امروز بعد از این همه بگیر و ببند اعضای شوراهای شهرها و شهرداران در سراسر کشور لازم است دقت بیشتری در افراد بشود طرف رفته عکس گرفته پروفایل گوشیش گذاشته و ملی گرائی و مسائل دیگر را تبلیغ کرده و حمایت کرده و برای نظام چالش و هزینه درست کرده اما در استعلامات چیزی نداشته و حالا نظارت رد کرده آیا اجازه داده شود که مسئولیت داشته باشد.

آیت الله حسینی همدای در انتها با مهم شمردن رای مردم، افزود: اما آنچه از تائید و رد مهمتر است اقدام خود مردم است که اگر به هر دلیلی از دست آقایان عده ای در رفتند نباید اجازه بدهند که دزدها و مفسدان و رانت خواران در مسند بنشینند. خودتان شهرهایتان را نجات دهید با فساد مبارزه کنید مبارزه امروز شما مردم رای ندادن به مفسدان و کوتاه کردن دست آنان از مدیریت شهرهاست. دنبال افراد پاک باشید و اینها را معرفی کنید و برای بهتر شدن اوضاع تلاش کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار