فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:
سرهنگ ولیان با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا در واقع تکریم از خود شهدا است، گفت: خانواده شهدا نمونه کاملی از فرهنگ صبر و مقاومت در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 08 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در دیدار با خانواده شهید رحیم تارمی، اظهار داشت: امنیت امروز موجود در جامعه را مدیون دلاوری، رشادت و از خودگذشتگی‌های شهدا هستیم و شهدا در پیش تازی به سوی قله‌های آرمانی، گوی سبقت را از دیگران ربوده و خود را در آستانه خطر رها ساختند و اینگونه با نائل شدن به مقام والای شهادت، گام در عرصه جاودانگی نهادند.

او عنوان کرد: شکوفایی انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی که مایه مباهات دوستان و حیرت دشمنان شده در سایه همت دلیر مردانی بوده که همواره حریم دین و کشور خود را از گزند دشمنان بدخواه با چنگ و دندان نگه داشته و در این راه از هیچ چیزی دریغ نکرده و فروگذار نبوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا به واقع تکریم از خود شهدا است، افزود: خانواده شهدا نمونه کاملی از فرهنگ صبر و مقاومت در جامعه هستند.

او صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا را چراغ راه نیرو‌های مسلح و تجلیل از آنان را تکریم شهدا عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ما، امروز بیش از هر چیز از روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم در هراس هستند.

در پایان این دیدار به منظور ارج نهادن به مقام والای خانواده‌های معظم شهدا، با اهدای لوح سپاس از خانواده آن شهید تقدیر شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار