زبیدی گفت: رسالت بسیج سازندگی سپاه در کشور کمک به اقشار مختلف بوده و سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه کمک یار مردم بوده و همیشه حامی محرومان است.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 08 May 2021

زبیدی گفت: رسالت بسیج سازندگی سپاه در کشور کمک به اقشار مختلف بوده و سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه کمک یار مردم بوده و همیشه حامی محرومان است.
سرهنگ یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: رسالت بسیج سازندگی سپاه در کشور کمک به اقشار مختلف است و سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه کمک یار مردم بوده و همیشه حامی محرومان است و همانطور که رهبر انقلاب بار‌ها فرمودند نوکر مردم هستیم؛ بنابراین خدمت به مردم برای سپاه و بسیج افتخار خواهد بود.

او بیان داشت: بسیج، علم محرومیت زدایی و خدمت رسانی و جهاد سازندگی را حمل می‌کند و جهاد سرلوحه کار‌های سپاه است و به چنین راهبردی در ارائه خدمات افتخار می‌کند در عین حال به پر کردن خلأ‌هایی که به واسطه برنامه‌های توسعه گونه حاصل می‌شود، می‌پردازد.

سرهنگ زبیدی با اشاره به توجه بسیج به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه‌ای افزود: برخی درآمد‌های افراد بگونه‌ای است که تحت تأثیر حوادث و رویداد‌ها قرار نمی‌گیرد، اما در بحث کرونا شاهد آسیب دیدگی کسب و کار خیلی از افراد هستیم؛ از این رو در بحث کمک‌های مؤمنانه ورود نمودیم.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان ادامه داد: ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ شغل از طریق صندوق‌های قرض الحسنه، آزادسازی ۹۸ زندانی جرائم غیر عمد، توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سه مرحله کمک مومنانه، توزیع ۳ هزارو ۴۲۷ سرویس جهیزیه به نوعروسان استان از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به مردم ارائه کرده است.

این مقام مسئول گفت: فعالیت ۳ هزا رو ۸۲۴ گروه جهادی با ۴۶ هزار جهادگر، اجرای بیش از ۳ هزار پروژه فنی و محرومیت زدایی، احداث بیش از یک هزار واحد مسکونی در سیل و زلزله خدمتی از جهادگران خوزستان به مردم شریف خوزستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار