ویژه برنامه افطار «مثل ماه» شب گذشته میزبان زن و مردی بود که فراز و نشیب زیادی را در زندگی تجربه کرده بودند.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 08 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان  شب گذشته ویژه برنامه افطار مثل ماه با اجرای رسالت بوذری، میزبان خانم یزدانی و آقای بخت دوست بود که سال ۹۱ ازدواج کردند و در این ۱۰ سال زندگی مشترک فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کردند.

یزدانی در این برنامه گفت: وقتی رابطه زناشویی موفق باشد، قطعا هر دو نفر دوست دارند حاصل عشق خودشان را ببینند و ما آرزو داشتیم یک بچه داشته باشیم. اما متاسفانه بعد از یک سال فهمیدیم مشکل داریم و باید روند درمان را سپری کنیم.

وی افزود: من بچه اولم را بعد از دو ماه بارداری از دست دادم. دوباره با وجود اینکه تحت نظر پزشک بودم، فرزند دوم هم از دستم رفت. بعد از چند وقت که گذشت برای بارداری سوم اقدام کردیم و این بار چند برابر بیشتر از قبل خانواده و همسرم مراقب من بودند؛ اما متاسفانه به خاطر استرس‌هایی که داشتم برای بار سوم هم فرزندم سقط شد.

یزدانی عنوان کرد: از همه مردم می‌خواهم از زوج‌های بدون بچه، درباره علت بچه‌دار نشدن آنها سوال نکنید. این حرف‌ها خیلی من را آزار می‌داد، تا می‌آمد حالم خوب شود، با سوال فردی به هم می‌ریختم.

یزدانی توضیح داد: برای چهارمین بار فرزندم سه ماهگی را سپری کرده بود و من خوشحال بودم برای سونوگرافی رفتیم تا بدانیم جنسیتش چیست. دکتر بعد از پرسیدن سوال‌های عجیب و غریب با ناراحتی به من گفت بچه شما یک هفته است که در شکمتان مرده است! دوباره زندگی تلخ‌تر از گذشته شد و تصمیم گرفتیم بچه دار شدن را فراموش کنیم.

اما قصه اینجا تمام نمی شود؛ این خانواده بعد از این اتفاقات تلخ صاحب دختری به نام مرسانا می‌شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار