خواجوی : اساساً جبهه اصلاحات با هدف شرکت در انتخابات در کشور تشکیل شده است، مشروط به اینکه قاعده انتخابات در سال ۱۴۰۰ رعایت شود و انتخابات رقابتی، آزاد و با حضور سلایق مختلف باشد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵ 08 May 2021
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل برای جبهه اصلاحات در سطح کشور و استان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «علی خواجوی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد متناسب با آیین نامه جبهه اصلاحات کشور با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شده است، کمیته‌های مختلف این جبهه تشکیل و شروع به فعالیت کرده‌اند.
وی اظهار کرد: در حوزه‌های انتخابیه های استان کمیته‌ها و گروه‌هایی جهت بررسی داوطلبان شوراهای شهر مشخص شد و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی گچساران و باشت نیز کمیته تشکیل شد.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از بررسی گروه‌ها و اعلام نتیجه بررسی ها به جبهه اصلاحات، در خصوص انتخابات شوراهای شهر استان و میان دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران تصمیم‌گیری می‌شود که لیست بدهیم یا نه.
خواجوی تصریح کرد: اساساً جبهه اصلاحات با هدف شرکت در انتخابات در کشور تشکیل شده است، مشروط به اینکه قاعده انتخابات در سال ۱۴۰۰ رعایت شود و انتخابات رقابتی، آزاد و با حضور سلایق مختلف باشد.
وی ابراز عقیده کرد: با این شرایطی که شورای نگهبان حضور صلاحیت افراد مختلف را بدون اینکه مجلس مصوبه ای داشته باشد محدود می کند باعث دلسردی‌ها می شود.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اصل برای جبهه اصلاحات در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد این است که در انتخابات شرکت داشته باشد اما باید داوطلبانی که می توانند سلایق و اندیشه‌های مختلف جامعه را نمایندگی کنند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
خواجوی ادامه داد: در صورتی که داوطلبان مورد وثوق اصلاح‌طلبان امکان حضور در انتخابات را پیدا نکنند امکان انتخابات سرد و با استقبال کم مردم وجود دارد.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:  ۱۴ گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ چهره های خوبی هستند آقای تاج‌زاده را در صدر این ۱۴ نفر می‌دانم و نشان داد که مطالبات مردم را مطرح می‌کند.
خواجوی گفت: اصلاح طلبان رسماً گزینه های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص کردند اما بقیه جریانات سیاسی شاید خیال‌شان راحت است که تاکنون گزینه‌های خود را مشخص نکرده اند.
وی افزود: کروناویروس تاثیراتی بر انتخابات ۱۴۰۰ دارد اما بیشترین تاثیر را حضور داوطلبان از طیف‌های مختلف که بتوانند اقشار جامعه را نمایندگی کنند و مناظرات داوطلبان دارد.
رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مستلزم حضور داوطلبان از سلایق و طیف‌های مختلف است.
خواجوی بیان کرد: در دوره‌های قبلی انتخابات با نظارت استصوابی شورای نگهبان روبرو بوده‌ایم اما در این دوره قبل از اجرای نظارت استصوابی خود، یک نظارت استصوابی دیگر اعمال کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار