شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه ای به حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور، خواستار حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ 07 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، متن این نامه به شرح زیر است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

«انقلاب اسلامی راه نجات از اقتصاد ضعیف و وابسته و فاسد دوران طاغوت را به ما نشان داد ولی عملکردهای ضعیف، اقتصاد کشور را از بیرون و درون دچار چالش ساخته است.»
( فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب)

ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
جناب آقای دکتر حداد عادل
با اهداء سلام و تحیات
۲۲بهمن ۵۷ در ایران اسلامی مبداء تحولی شد که جهان را در مسیر جدیدی قرار داد.
به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» انقلاب اسلامی، تقابل دوگانه جدید «اسلام و استکبار» را ویژگی جهان معاصر نمود.
ایدئولوژی اسلامی در مردمی ترین انقلاب قرن، زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و حرکت در مسیر باور به فراگیری عدل و داد و ایجاد زمینه طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه را فراهم نمود.
این تحول عظیم، امید محرومان و حق طلبان و وحشت نظام سرمایه داری را در پی داشت.
دشمنان این انقلاب ، قبل و بعد از پیروزی انقلاب، لحظه ای از تلاش خود جهت توقف این نور امید فروگذار نکردند.
فهرست طولانی از اقدامات نظام سلطه در حذف نظام مقدس اسلامی قابل برشمردن است.
رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،
عنایت الهی و حضور مستمر مردم در حمایت از نظام اسلامی، نقشه های شیطانی نظام سلطه را همواره نقش بر آب نموده است.
جنگ تحمیلی هشت ساله و بسیج منابع مادی و معنوی غرب و شرق، نه فقط به توقف انقلاب منجر نشد بلکه، به تقویت فرهنگ شهادت، ایثار و عمق بخشیدن به معنویت در جامعه انجامید.
جناب آقای دکتر، همانگونه که مستحضرید، خطر جدیدی که انقلاب را دچار چالش نموده، عبارت از تلاش نظام سلطه در مخدوش کردن کارآمدی نظام اسلامی است. مسیری که نظام سلطه بکار گرفته است در تاریخ معاصر ایران بارها آزموده و حرکت های استعمارستیز را به ناکامی کشانده است. حضور و تقویت عناصر خود باخته در مجاری تصمیم سازی، در تقویت باور به ناکارآمدی نظام، مایه امید دشمنان است. بی شک نوع اداره کنونی کشور با آرمان های انقلاب و آموزه های امامین انقلاب هیچ نسبتی ندارد.
قابل درک نیست، در نظام اسلامی که یکی از آرمانها و دست آوردهای بزرگش در بسط عدالت است، چرا باید شاهد تصمیم ساز ارشدی باشیم که غفلت از تامین مسکن محرومان را افتخار خود تلقی می کند؟ چرا هر کجا و هر منبعی که منجر به تولید بود، زمینه تعطیلی آن فراهم و با بیکاری کارگران به فقر فراگیر و تورم و تضعیف پول ملی دامن زده شد؟ چرا در نظام تصمیم سازی کشور باید شاهد اتلاف پشتوانه های ارزی کشور به بهانه تنظیم بازار بود و یا این که چرا باید آمار ۱۲ تا ۲۵ میلیون دلاری قاچاق را تجربه کرد که جسم نحیف اقتصاد را به احتضار کشانده است؟
چرا باید شاهد اشرافیت و تبعیضی بود که باور به عدالت را در افکار عمومی دچار ضربه و مشروعیت باوری انقلاب را با چالشی غیر قابل جبران مواجه نموده است.
جناب آقای دکتر، وقتی گفته می شود نظام تصمیم سازی کشور، یعنی قوه مجریه. قوه مجریه مسئولیت اجرا و اداره جامعه را بر عهده دارد و نهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مدیریت می کند. جایگاه قوه مجریه در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته است تا جائی که رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور و مهم ترین منصب بعد از رهبری را در اختیار دارد.
بی مبالاتی کنونی نظام مدیریت نهادهای اجرایی، مطلوب نظام سرمایه داری است و هیچ نسبتی با انقلاب و آرمانهایش ندارد.
جناب آقای دکتر، بر این باوریم که بر اساس تجربه موجود، راهکار مقابله با توطئه ناکارآمدی نظام در قرار گرفتن عناصری باورمند به آرمانهای انقلاب در ساختار تصمیم سازی اجرایی کشور تعریف خواهد شد.
بدون شک مصداق سازی در عرصه مدیریت کشور براساس باور انقلابی، موثرترین و شاید تنها راهکاری است که می تواند ضمن مقابله با توطئه ی ناکارآمدی بار دیگر مردم را به نظام اسلامی در مسیر ایجاد عدالت و استقلال ایران اسلامی امیدوار کند.
جناب آقای دکتر، صحبت کوتاه شود، امروز به تعبیر حضرت آقا، برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب، نیازمند مدیریت جهادی مبتنی بر باور به اصل ما می توانیم و حضور حداکثری مردم هستیم. امروز در بین مدیران و رجال سیاسی دلسوز انقلاب، کارنامه مدیریتی *"آیت الله رئیسی"* امیدها را زنده نگهداشته است.
حضور مدیریت باورمند به عدالت، پاک دست، حساس به استقلال و آرمانهای انقلاب برگ برنده نظام در نقش بر آب کردن توطئه ناکارآمدی است که *"آیت الله رئیسی"* نماد و مصداق چنین رویکردی به مدیریت قوه مجریه است.
بر این اساس، از دیار دلدادگان به انقلاب، سرزمین شهیدان و کسانی که نعمت انقلاب را عمیقاً درک و دریافت کرده اند و در راه دفاع از انقلاب جوانان وارسته ای همانند شهید زرین ها و اورنگ ها را در دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب نموده اند، از جنابعالی تقاضا می شود، تا همه ی تلاش خود را در فراهم نمودن زمینه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ را بکار گیرید تا همه با هم گام بلندی در مسیر چهله دوم انقلاب و حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و ناکامی دشمنان برداریم.

«اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا»

روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
کدوم آدم عاقل از حداد عادل حمایت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه مخشو...................گاز گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار