مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با توجه به شیوع ویروس کرونا از اجرای برنامه‌های مختلف و کلاس‌های کانون به صورت مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 08 May 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا به فضای مجازی محدود شد و به تمامی مراکز اعلام شد، آنچه که پیشتر به صورت حضوری اجرا می‌کردند به فضای مجازی منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط قرمز کرونایی به هیچ وجه پذیرش حضوری نداریم، افزود: برنامه‌های مجازی شامل معرفی کتاب، کاردستی، نمایش و .. است. به این ترتیب مربیان کانون با حضور مداوم در فضای مجازی برنامه‌های مختلف را برای اعضا اجرا می‌کنند.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: کلاس‌های برخطی هم برگزار می‌شود که شامل قصه گویی، کاردستی، کلاس‌های ادبی، نقاشی، تکنیک چاپ و مثبت اندیشی است و اعضا از اواخر زمستان تا اوایل بهار برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت نام کرده اند که این ترم (بهاره) تا پایان بهار ادامه دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: پس از ترم بهاره ترم تابستانه آغاز خواهد شد که امیدواریم با حضور فیزیکی اعضا همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

فتاحی در پایان با اشاره به اجرای جشنواره قصه گویی بین المللی، تصریح کرد: این جشنواره در سراسر کشور به صورت مجازی در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار