مسعود بهرام نژاد در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: با وجود بهبود یافتن وضعیت اغلب شهر‌های استان از جهت آمار مبتلایان بیماری کرونا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان ضروری است.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 08 May 2021

مسعود بهرام نژاد در خصوص وضعیتِ استان از جهت شیوع ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تعدادی از شهر‌ها به تازگی قرمز شده و تعدادی از آن‌ها نیز از وضعیت قرمز خارج و نارنجی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با میانگین قابل قبولی مواجه هستیم، افزود: این به این این معنا نیست که از اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کاسته شده بلکه باید با اهتمام بیشتر در راستای مبارزه با بیماری کرونا به این شیوه نامه‌ها عمل کنیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان ادامه داد: تداوم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خروج از وضعیت نارنجی و ورود به وضعیت‌های مناسب‌تر کمک می‌کند و در صورت تلاش و همراهی بیشتر به حالت عادی می‌رسیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که محدودیت‌های وضعیت نارنجی به محدودیت‌های وضعیت قرمز بسیار نزدیک بوده و شکننده بودنِ شرایط را هر لحظه هشدار می‌دهد.


بهرام نژاد در پایان تاکید کرد: پرهیز از حضور در اجتماعات، استفاده مداوم از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مهمترین موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا است که همچنان توصیه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار