یحیی عیدی در گفتگو با تابناک:
قائم مقام شهردار کرمانشاه از مجموعه اقدامات شهرداری در راستای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی در مهار بیماری کرونا تاثیر به سزایی دارد.
کد خبر: ۹۶۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 08 May 2021

یحیی عیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: همانطور که استحضار دارید یکی از راه‌های موثر در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگسازی است.

وی افزود: خوشبختانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مجموعه‌ای را راه اندازی کرده که به همراه آمبولانس و پرستاران، در سطح شهر حاضر شده مرکز بهداشت فضایی را ایجاد می‌کنند که تداعی کننده مشکلات بیماری کرونا است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه ادامه داد: از مردم درخواست می‌کنیم که شرایط ابتلا به بیماری کرونا را برای خود و خانواده شان فراهم نکنند و باعث گسترش این بیماری و به تبع آن ایجاد مشکلات اقتصادی نشوند.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: همکاران ما در حوزه آتش نشانی با حضور در سطح شهر و پخش کلیپ‌هایی از مردم درخواست می‌کنند که در مجامع عمومی حاضر نشوند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: متولیان آرامستان هم با تمام قوا سعی می‌کنند مانع حضور مردم شوند و برای جلوگیری از تجمعات، از نیروی انتظامی کمک گرفته شد. در حوزه تاکسیرانی هم خوشبختانه فعالیت‌های قابل توجهی در حال انجام است.


عیدی در پایان اضافه کرد: در بازار روز‌ها نیز ضمن توجه به معیشت مردم، شرایط حفظ فواصل اجتماعی تا حدود زیادی فراهم شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار