براساس آخرین اعلام ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا، علاوه بر شیراز، شهرستان‌های فسا، استهبان، قیر و کارزین، خرامه، سپیدان، مرودشت و خرم بید در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، شهرستان‌های خنج، فراشبند، سرچهان و بوانات در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 07 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: براساس آخرین اعلام ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا، علاوه بر شیراز، شهرستان‌های فسا، استهبان، قیر و کارزین، خرامه، سپیدان، مرودشت و خرم بید در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، شهرستان‌های خنج، فراشبند، سرچهان و بوانات در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند را هزار و ۹۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۳۰۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

دکتر عبدالرسول همتی افزود: مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون در استان چهار هزار و ۱۶۲ است.

وی تاکید کرد: تنها راه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از تردد‌های غیرضرور و دوری از دورهمی‌های خانوادگی است.

 

برچسب ها: کرونا ، فارس ، وضعیت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار