مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از شناسایی و توقیف ۶۱۰ فقره کارت سوخت مهاجر در استان خبر داد. به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی : قربانعلی مردانی صبح امروز در دیدار با دادستان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: در برخورد با پدیده کارت‌های مهاجر و سرگردان در طول سال گذشته و امسال، نزدیک به ۶۱۰ فقره کارت سوخت مهاجر شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 07 May 2021
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی به دلایل قاچاق سوخت به ویژه علت اصلی که تفاوت زیاد قیمت عرضه در داخل کشور و کشورهای همسایه و هم مرز این استان است اشاره کرد و افزود: بازدید و کنترل‌های کمی و کیفی لازم توسط کارشناسان منطقه از مصرف کنندگان عمده، جزء و مجاری عرضه به طور مستمر در حال انجام است.
 
وی با تشکر از دادستان استان در زمینه صدور مجوز برخورد با کارت‌های مهاجر و سرگردان عنوان کرد: در برخورد با پدیده کارت‌های مهاجر و سرگردان در سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ فقره کارت سوخت مهاجر و در سال جاری تاکنون حدود ۱۱۰ فقره کارت شناسائی و توقیف شده است.
 
دادستان استان نیز با تشکر از خدمات و تلاش‌های مدیر و مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان؛ با توجه به اختلاف قیمت فرآورده‌های نفتی با کشور همسایه بر افزایش نظارت‌ها و بازدیدها تأکید کرد.
 
حجت السلام نسایی زهان گفت: نظارت به آن معنی نیست که مصرف‌کنندگان واقعی تحت فشار قرار گرفته و از دریافت سهمیه سوخت خود محروم شوند بلکه به معنی رسیدگی و مبارزه با قاچاق سوخت و کوتاه کردن دست آن دسته از افرادی است که به وسیله امر پلید قاچاق دست درازی به منافع ملی و ضربه به اقتصاد کشور و نیز مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورند.
 
وی از برخورد جدی و قانونی با سوءاستفاده‌کنندگان از سرمایه ملی خبر داد و گفت: باید با آن دسته از افرادی که سرمایه ملی را اینگونه چپاول و قاچاق می‌کنند با اشد مجازات برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار