رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت:هر ساله در کمیته برنامه ریزی حدود ۲۵ میلیارد تومان در قالب دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان اسدآباد بهره مند می‌شود که در ارزیابی‌های انجام شده پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ هم این شهرستان از رقمی حدود ۵۰ میلیارد تومان از منابع مختلف بهره‌مند شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 07 May 2021

 سید اسکندر صیدایی در جلسه توسعه و برنامه ریزی شهرستان اسدآباد که با حضور برخی از مدیران کل استان و مسولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد برگزار شد اظهار کرد: با این میزان اعتبار پیش بینی می‌شود شهرستان اسدآباد در سال ۱۴۰۰ خیز خوبی برداشته و جهت گیری و فعالیت‌های وسیع تری را انجام دهد.

به گزارش تابناک همدان،  وی با بیان اینکه پروژه‌های تاثیر گذار و بزرگی در شهرستان اسدآباد در دست اجرا و اقدام قرار دارد تصریح کرد:شهرستان اسدآباد دارای بستر‌های توسعه خوبی بوده و با نگاه برنامه محوری که در استان حاکم است جهت گیری‌های چشمگیری ظرف ۲ سال در سند راهبردی استان در برش شهرستانی در اسدآباد به تبع سطح استان انجام گرفته و در دست انجام قرار دارد که برخی از این پروژه‌ها از جمله سد نعمت آباد به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ و ملی شهرستان اسدآباد در سال گذشته در نیمه دوم سال توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید و دیگر پروژه‌ها نیز در دست اجرا قرار دارند.

 صیدایی با اشاره به اینکه بحث بیمارستان امیرالمومنین شهرستان اسدآباد با جدیت در دست پیگیری نماینده مردم اسدآباد و نیز اعضا کمیسیون ماده ۲۳ قرار دارد خاطر نشان کرد:ماده ۲۳ بیمارستان امیرالمومنین با پیگیری‌ها به اتمام رسیده و به زودی ماده ۲۳ آن ابلاغ خواهد شد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت:برای بیمارستان امیرالمومنین اسدآباد لایحه دولت ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز از اعتبارات استانی برای این طرح حداقل اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از منابع در نظر خواهد گرفت تا از اعتبارات توازن ملی برخوردار شده و قوت بگیرد.

 وی افزود:هر پروژه‌ای برای ردیف دار شدن از اعتبار و برخورداری از منابع پایدار بودجه نیازمند طی کردن ماده ۲۳ بوده که در همین راستا این امر برای بیمارستان امیرالمومنین اسدآباد انجام شده و منتظر ابلاغ آن هستیم.

 صیدایی همچنین با بیان اینکه پروژه تونل اسدآباد در جدول ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ آورده شده که این پروژه نیز باید برای ردیف دار شدن از اعتبارات فرایند ماده ۲۳ را طی کند و در این راستا نیاز به پیگیری خواهد بود تصریح کرد:برای انجام مطالعات ماده ۲۳ این پروژه اعتبار لازم را سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص خواهد داد تا با این فرایند این پروژه از اعتبارات ملی در سال آینده برخوردار شود.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در ادامه بیان کرد:در بحث توازن ملی چند پروژه از اسدآباد وجود دارد که حتما اعتبار خوبی برای پروژه‌های متوازن ملی شهرستان اختصاص خواهیم داد.

 صیدایی ادامه داد:در سفر نوبخت به استان بحث پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد در صورتجلسه آورده شد و در پایان سال ۹۹ اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد برای این پروژه ابلاغ شد.

وی اظهار کرد:در سال جاری نیز ادامه اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته می‌شود تا این پروژه هم با قوت پیش برود.

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار