تابناک-معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان از برگزاری جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره تمدید شده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 07 May 2021

حجت الاسلام والمسلمین عباس خیراندیش معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: پژوهش امری بسیار مهم است که می تواند موجب پیشرفت افراد در مسائل علمی و حتی پیشرفت علم شود.


وی افزود: حوزه علمیه همواره بر پژوهش محور بودن فعالیت ها تاکید داشته است و برای اینکه پژوهشگران حوزوی انگیزه بالاتری برای فعالیت در این عرصه داشته باشند جشنواره علامه حلی را برگزار می کند.


خیراندیش تاکیدکرد: سومین دوره از جشنواره علامه حلی سال گذشته برگزار شد و در دی ماه 99 اختتامیه آن برگزار شد و آثار برگزیده معرفی شدند.


معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان تصریح کرد: در دوره گذشته 209 اثر به جشنواره علامه حلی ارسال شد که 7 اثر از این آثار برگزیده شده و 6 اثر نیز شایسته تقدیر بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.


وی عنوان کرد: همزمان با اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی ثبت نام چهارمین جشنواره استانی و سیزدهمین جشنواره کشوری علامه حلی در استان آغاز شد و مهلت آن تا15اردیبهشت1400بود که تا آخر خرداد تمدید شد.


انتهای پیام/علی ستاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار