تابناک-علی ستاری فعال فرهنگی و رسانه ای گفت: اینکه هر 4 سال در آستانه انتخابات به فکر بالابردن مشارکت مردم در صحنه سیاسی باشیم کارساز نیست.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 07 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ علی ستاری عضو قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان هرمزگان در نشست اعضای جبهه انقلاب فرهنگی استان هرمزگان با معاون دادستان و رئیس ستاد انتخابات دادسرای بندرعباس،اظهارداشت: اینکه هر 4 سال یکبار و در آستانه انتخابات به فکر بالابردن مشارکت مردم صحنه سیاسی بافتیم کار جالبی نیست.

وی افزود: با تولیدات رسانه ای نمی توان مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد چرا که جبهه مقابل ما بسیار گسترده و تاثیرگذار تر این کار را انجام می دهد و وضعیت کف بازار هم روبروی چشم مردم قرار دارد.


ستاری تاکیدکرد: باید به پدیده انتخابات و مشارکت کمی کف جامعه ای تر و عامیانه نگاه کنیم مردم می گویند ریاست جمهوری به یک دور باطل تبدیل شده است و هر کس می آید مشکلی برای مردم ایجاد می کند و می رود اما تفاوت این دوره با دوره های قبل حضور آیت الله رئیسی در مسند دستگاه قضا بود که برای مردم امیدواری را به ارمغان آورد.

 

وی عنوان کرد: در سراسر کشور شاهد هستیم که حجم بالایی از مدیران و اعضای شورای شهر و شهرداران دستگیر شده اند و این موضوع مردم نسبت به مبارزه با فساد امیدوار کرده است اما در استان هرمزگان می بینیم کسانی که دستگیر می شوند اطلاع رسانی در مورد روند محکومیت آن ها نمی شود و مردم همیشه این سوال را دارند که چه شد؟ دستگاه قضایی در هرمزگان باید کمی در این مسائل شفاف تر عمل کند.


ستاری خاطرنشان کرد: مردم به این نتیجه رسیده اند خیلی از کمبودها و فشارهایی که برای آنها به وجود می آید عامدانه است و دستگاه قضایی است که باید پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار