راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی عنوان کرد: براساس برآوردهای اولیه ۵۰ میلیارد تومان به راه‌های حوزه استحفاظی استان خراسان‌جنوبی خسارت وارد شده است. جلال زاده با اشاره به اینکه بیشتر خسارت‌ها در محور‌های فرعی و روستایی شهرستان‌های قاین، بیرجند، فردوس، سربیشه، طبس، نهبندان، خوسف بوده افزود: بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و روسازی و دیوار هدایت آب در محور‌های مواصلاتی استانی این مسیر‌ها آسیب وارد شده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 07 May 2021

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه عامل اصلی تسریع در تخریب راه‌ها میزان رطوبت خاک است، ادامه داد: انتظار داریم در دو ماه آینده تخریب رویه راه‌ها شدت بگیرد که نیازمند صرف هزینه جهت تسریع در ترمیم رویه راه‌ها می‌باشیم.
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بابیان اینکه بیش از ۲۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ‌های راهداری برای انجام عملیات راهداری در زمان بارندگی آماده باش هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با تلاش همکاران راهدار تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد با رعایت سرعت مطمئنه جریان دارد.
وی ادامه داد: در برخی محور‌های فرعی و روستایی تردد با سختی انجام می‌پذیرد، که راهداران در حال ترمیم این محور‌ها هستند.
وی خاطر نشا کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محور‌ها و همچنین اطلاع از انسداد‌ها یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند، همچنین سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار