عباد الله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: به علت وضعیت ناشی از ویروس کرونا هیچگونه مراسم و تجمعی به مناسبت گرامیداشت روز قدس در شهرستان نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 07 May 2021

عباد الله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مسلمین اظهار کرد: بر اساس این که برگزاری مراسمات رسمی در شهرستان هرسین تابع قوانین استانی است، به علت وجود ویروس کرونا و موج چهارم این بیماری، در روز جهانی قدس مراسم خاصی در سطح شهرستان نخواهیم داشت.

وی افزود: عدم برگزاری مراسم و راهپیمایی در روز قدس به معنای فراموشی مردم غیور فلسطین نیست و قطعا این عزیزان در قلب ما جا دارند و حس پشتیبانی ما از مردم فلسطین با وجود ویروس کرونا از بین نخواهد رفت و همچنان حمایت‌های ما از آنان ادامه خواهد داشت.

فرماندار هرسین روز جهانی قدس را یکی از برجسته‌ترین و ماندگار‌ترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: این روز در حقیقت نماد پیروزی حق علیه باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران اسلامی و در استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی‌های منسجمی که هر ساله داشتیم محروم هستیم، اما این محرومیت مانع از حمایت ملت شریف ایران از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین نخواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: امید است با عنایت الهی تا نابودی کامل این غده چرکین یعنی اسرائیل غاصب این حمایت‌ها ادامه دار باشد.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام مرکز بهداشت، وضعیت شهرستان هرسین کماکان قرمز است که از مردم عزیز شهرستان انتظار می‌رود همکاری خود را با ما ادامه دهند هر چند که فشار و مشکلات اقتصادی معیشت مردم را با سختی مواجه کرده و به دلیل طولانی شدن این بیماری وضعیت موجود برای تمام مردم خسته کننده شده، اما به منظور کنترل شرایط همراهی مردم بسیار لازم و کمک کننده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار