مجید یزدانپناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آماده بودن شرایط و امکانات لازم جهت برپایی آزمون پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 07 May 2021

مجید یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم از مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش و در مجموع به رای و نظر شورای عالی بستگی دارد.

وی افزود: هر تصمیمی که شورای عالی آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا کشوری بگیرد استان‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

اگر تصمیم آن‌ها بر برگزاری آزمون نهایی برای پایه‌های نهم و دوازدهم باشد، همه استان‌ها مکلف به اجرای ان هستند و اگر تصمیم به عدم برگزاری ازمون‌ها به شکل حضوری باشد نیز همه مکلف به برپایی آزمون به شکل حضوری هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون اعلام شده که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری باشد، خاطر نشان کرد: چنانچه تغییری در این آزمون‌ها ایجاد شود بلافاصله هم استانی‌ها را در جریان قرار می‌دهیم.

این مسئول ادامه داد: دانش آموزان مقطع ابتدایی که در مناطق دوردست و روستایی ساکن هستند، نیازی به امتحان ندارند و نمره آن‌ها به شکل توصیفی محاسبه می‌شود و معلم تشخیص می‌دهد که دانش اموز تا چه میزان مهارت دارد.

وی گفت: در کلاس‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم برای تمام مناطق شرایط برگزاری امتحان مهیا است و
دانش آموزان به طرق مختلفی، چون حضور در مدرسه، تماس تلفنی بین معلم و دانش آموز، استفاده از امکاناتی، چون کامپیوتر و اینترنت یا سایر وسایل ارتباطی امتحان برگزار می‌شود و قول می‌دهیم هیچ دانش آموزی از امتحان باز نماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار