فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به عملکرد ظالمانه رژیم غاصب صهیونیست، حمایت ازمردم فلسطین وظیفه هر مسلمانی است.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 07 May 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه روز قدسِ امسال به صورت مجازی است و یک مراسم نمادین هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱٠ صبح در محل پارک شیرین با حضور محدودی از جمعیت برگزار می‌شود.

وی افزود: روز جهانی قدس یکی از روز‌های بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که ملت ایران به دلیل ظلم و ستم وارده بر مردم مظلوم فلسطین، جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را به فرمان امام خمینی (ره) به نام این روز نام گذاری کرده اند و هر ساله در یک مراسم باشکوهِ راهپیمایی، جنایت‌های صهیونیست را محکوم می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: صهیونیست‌ها غاصب سرزمین فلسطین هستند، رژیمی که حتی به کودکان فلسطینی هم رحم نمی‌کند. به فرموده امام خمینی (ره) این روز یک روز مهم و تاریخی است و هر ساله ملت ایران با اعلام برائت از صهیونیست‌ها این روز را گرامی می‌دارند.

این مسئول با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: راهپیمایی امسال برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مانند هر سال و با حضور انبوه جمعیت برگزار نمی‌شود. با وجود این که مردم فلسطین اهل سنت هستند، حکومت و ملت بزرگ شیعه ایران همواره حمایت‌های خود را از آنان اعلام داشته که این امر وحدت مسلمین را نشان می‌دهد.

وی روز قدس را روزی تاریخی و بسیار مهم در سرنوشت مسلمانان جهان دانست و گفت: اگر مسلمانان متحد باشند صهیونیست‌ها و دشمن مأیوس می‌شوند. مسلمانان باید بدانند که رژیم صهیونیستی اسرائیل از توطئه علیه آنان به هیچ وجه دست بردار نیست؛ بنابراین همه موظف هستیم روز قدس را به فرموده امام و در جهت تداوم راه شهیدان ایران، فلسطین، عراق و لبنان گرامی بداریم.


رنجبر تاکید کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با ارسال پیام‌ها در فضای مجازی این روز را گرامی بداریم و با اعلام برائت از صهیونیست‌ها حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار