تابناک-مدیرکل حوزه علمیه استان هرمزگان از برگزاری برنامه "تا انتخابات همراه با حوزه علمیه استان هرمزگان " خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 06 May 2021

حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیرکل حوزه علمیه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس: از هفته آینده تا ایام منتهی به انتخابات ویژه برنامه" تا انتخابات همراه با حوزه علمیه هرمزگان" برگزار می شود.


وی افزود: در این برنامه که در هفته 3 شب برگزار می‌شود کارشناسان متعددی در حوزه های مختلف شرکت خواهند داشت و سعی مان بر این است که نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه حضور پیدا کنند.

مدیرکل حوزه علمیه استان هرمزگان بیان کرد: اهداف اصلی این برنامه تلاش در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.


وی خاطرنشان کرد: برنامه "تا انتخابات همراه حوزه علمیه هرمزگان" تلاش دارد با دمیدن روح مطالبه گری و بحث در موضوعات مورد نیاز جامعه این آگاهی را به مردم برساند که چه انتظارات و مطالباتی باید از نمایندگان خود در شوراهای شهر و روستا و نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشند.


حقیقی با بیان اینکه مواضع کارشناسان به معنی موضع اصلی حوزه علمیه نیست، تاکید کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبین کاندیدای اصلح از منظر امامین انقلاب از دیگر اهداف این برنامه است.

 

مدیرکل حوزه علمیه استان هرمزگان در بخش دیگر صحبت هایش بر لزوم حمایت از محرومین جامعه تاکید کرد و گفت: در راستای حمایت از محرومین در شب های قدر بیش از 1500 پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توسط حوزه علمیه استان و طلاب توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار