بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر همبستگی با مردم فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 06 May 2021

 در متن بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس، روز اسلام است» امام خمینی(ره)

اقدام انقلابی و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» با جهانی سازی «حمایت از فلسطین» و «آرمان آزادسازی قدس شریف» ، نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم بر ایالات متحده آمریکا را نگران و هراسناک کرده است.
روز قدس، روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت درآوردن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.
بیش از هفت دهه است که از اشغال پاره تن اسلام، فلسطین عزیز می گذرد و صهیونیست‌ها با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده‌اند.
امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.
هرسال مسلمانان جهان این افتخار را داشتند که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با راهپیمایی پر شور خود، بر آرمان آزادی قدس تاکید می کردند و اکنون که ویروس منحوس کرونا این امکان را سلب کرده، چیزی از شور و حرارت مسلمین برای تحقق این آرمان کاسته نشده است.
خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان فارس نیز همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره)، گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) می‌سپارند و آزادی قدس شریف را که خون بهای هزاران شهید مقاومت در اقصی نقاط عالم است را به گونه ای دیگر طنین انداز خواهند کرد.

برچسب ها: بیانیه ، روز قدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار