دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:
تابناک- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به تعداد ۳۴۷ نفر کاهش یافته است. 
کد خبر: ۹۶۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 06 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید کشمیری  گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۱ مورد به کرونا قطعی است.

وی با اشاره به بستری ۴۳ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی با اشاره به فوت ۱۰۷۳ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی ۱۶ اردیبهشت‌ماه در استان بوشهر را چنین اعلام نمود: متأسفانه یک بانوی ۶۲ ساله با سابقه فشار خون، یک بانوی ۷۳ ساله با سابقه دیابت و فشار خون یک بانوی ۷۷ ساله بدون سابقه بیماری، یک آقای ۶۳ ساله با سابقه فشار خون، یک آقای ۶۶ ساله بدون سابقه بیماری، یک آقای ۸۲ ساله با سابقه فشار خون و یک جوان ۲۴ ساله بدون سابقه بیماری ۷ مورد فوتی امروز در استان بوشهر بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۸۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با احتساب موارد مثبت امروز، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷۶۳۸  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار