مدیر قرارگاه فرهنگی شهید مجتبی بابایی زاده اندیمشک گفت: تعدادی از زندانی‌های این شهرستان با همت نیکوکاران به آغوش گرم خانواده بازمی گردند.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 06 May 2021

مدیر قرارگاه فرهنگی شهید مجتبی بابایی زاده اندیمشک گفت: تعدادی از زندانی‌های این شهرستان با همت نیکوکاران به آغوش گرم خانواده بازمی گردند.
خلیل بابایی زاده مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی شهید مجتبی بابایی زاده اندیمشک گفت: در طرح گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان، با کمک نیکوکاران جریمه یک زندانی پرداخت و به آغوش گرم خانواده بازمی گردد.

او افزود: این زندانی بر اثر بروز یک حادثه غیر پیش بینی شده در اندیمشک محکوم به پرداخت جریمه به مبلغ ۶۰ میلیون ریال بود که با کمک خیران آزاد می‌شود.

بابایی زاده با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که یکی از اعضا آن‌ها در زندان به سر می‌برند دچار نابسامانی می‌شوند، بیان داشت: زندان افتادن افراد به دلیل بدهکاری به ویژه در جرائم غیرعمد نه تنها باعث آسیب به خانواده می‌شود بلکه قربانیان جرم نیز باید این آثار و زیان‌ها را تحمل کنند که می‌طلبد افراد نیکوکار در جهت کمک به این افراد و نجات دادن آن‌ها از زندان، از آسیب‌هایی که برای این قشر از افراد به وجود می‌آید جلوگیری کنند.

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا (شهید مجتبی بابایی زاده) گفت: تعداد بسیار کمی از زندانیان اندیمشکی جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند که با همت این قرارگاه، همکاری دستگاه قضا، سازمان زندان ها، مردم و خیران، تا عید سعید فطر جریمه تعدادی از این افراد پرداخت و به آغوش خانواده بازمی گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار