نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی مصالح ساختمانی گفت: باید با متخلفان برخورد شود؛ اگر با این روند ادامه دهیم و ببینیم برخی با سوءاستفاده، سودهای آنچنانی به دست می‌آورند، سازنده دچار مشکل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 06 May 2021

مجتبی یوسفی در جلسه شورای مسکن خوزستان که امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه خوزستان نسبت به دیگر استان‌های کشور در پروژه‌های مسکن مهر بسیار ضعیف عمل کرده است؛ خوزستان با وجود داشتن بیشترین پروژه‌های مسکن مهر، به دلیل سیاست‌گذاری‌های اشتباه، به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به جانمایی نامناسب مسکن مهر در خوزستان، افزود: پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید مانند رامین و شیرین شهر که زیرساخت، خدمات، حمل و نقل و دسترسی مناسبی ندارند، تعریف شدند که این مساله، موجب عدم استقبال مردم شده است. اگر کسی توانایی پرداخت روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بابت رفت و آمد داشته باشد می‌تواند در این منازل ساکن شود و اگر کسی توان پرداخت این پول را ندارد نمی‌تواند در این نقاط ساکن شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید برای فراهم کردن زیرساخت‌های شهرهای جدید به ویژه در حوزه حمل و نقل به استان خوزستان کمک کند در غیر این صورت تنها املاک مردم مستهلک می‌شوند و به دلیل عدم دسترسی مناسب کسی ساکن این مناطق نمی‌شود. همه پروژه‌ها اینگونه معطل شده‌اند.

یوسفی با اشاره به طرح سوال از وزیر صمت در خصوص گرانی مصالح ساختمانی گفت: با وجود اینکه در استان خوزستان تولیدکننده مصالح ساختمانی هستیم اما تامین مصالح برای سازندگان بسیار مشکل شده است. اکنون پیمانکاری که به یکی از نهادهای توانمند مرتبط بود نیز نمی‌تواند سیمان تهیه کند.

وی تصریح کرد: باید با متخلفان برخورد شود؛ اگر با این روند ادامه دهیم و ببینیم برخی با سوءاستفاده، سودهای آنچنانی به دست می‌آورند، سازنده دچار مشکل می‌شود.

برچسب ها: مجتبی یوسفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار