خدمت‌رسانی گروههای جهادی به مردم تنها مختص به زمان ثبات و شرایط عادی و بسیجیان استان سمنان به‌ویژه در چند سال اخیر این موضوع را به‌خوبی اثبات کردند.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 06 May 2021

اقدام گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده دامغان «به‌موقع» بود

 

به گزارش تابناک سمنان  امروز بسیجیان در میان مردم به خادمان به مردم بحران‌زده هم مشهورند و عرصه خدمت‌رسانی آن‌ها در شرایط عادی و بحرانی به همگان نشان داده شده است.

ماجرای زلزله کرمانشاه و سیل دو سال پیش در استان‌های گلستان، مازندران و لرستان و همچنین نشست بزرگ در کالپوش تنها بخشی از عرصه حضور جهادگران بسیجی در شرایط بحرانی برای کمک به مردم مصیبت‌دیده در این مناطق بود.

اما شاید یکی از نکاتی که می‌تواند بسیاری از خسارت‌های ناشی از بحران‌ها را کاهش داده و سبب شود که آلام مردم بحران‌زده بیشتر نشود؛ حضور به‌موقع نیروهای امدادی برای جلوگیری از افزایش خسارت‌هاست؛ موضوعی که فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با بسیجیان جهادگر این استان به آن اشاره داشت.

حضور به هنگام گروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که شب گذشته با حضور میدانی در مناطق سیل‌زده در روستاهای جنوبی دامغان از روند خدمت‌رسانی جهادگران بسیجی به مردم سیل‌زده این روستاها دیدن کرده بود؛ از حضور به هنگام گروه‌های جهادی در این عرصه خدمت‌رسانی قدردانی کرد و گفت: گروه‌های جهادی با الگوگیری از مکتب ناب اسلام محمدی (ص) مشغول جهاد و خدمت به مردم هستند.

وی تکلیف محوری را از شاخصه‌های اصلی گروه‌های جهادی برشمرد و افزود: در سیل چند روز گذشته جنوب دامغان گروه‌های جهادی با خدمتی به‌موقع در منطقه حاضر شدند و به یاری سیل‌زدگان شتافتند که این نکته‌ای بسیار حائز اهمیت است و باید این منش جهادی الگوگیری و در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گروه‌های جهادی را ظرفیتی عظیم و ثمربخش در خدمت‌رسانی به مردم در شرایط و بحران‌های مختلف عنوان کرد.

سردار دامغانی بر حمایت همه‌جانبه از دیگر نهادهای خدمات رسان که به‌مثابه بازوی توانمند بسیج سازندگی در خدمت به مردم هستند، تأکید کرد.

فعالیت 1046 گروه جهادی در استان سمنان

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از فعالیت یک هزار و 46 گروه جهادی در استان سمنان خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی همواره در خدمات‌رسانی به مردم در صف نخست قرار دارند.

وی عنوان کرد: انسجام بسیار خوبی در سطح استان سمنان بین گروه‌های جهادی وجود دارد و بر همین مبنا اقدامات خوب جهادی در راستای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به مردم در حال انجام است.

حضور گروه‌های جهادی بسیجی و نیروهای پاسدار جهادگر هموار اثرگذار و نتیجه‌بخش بوده است و گره از کار مردم به‌ویژه مردم نقاط محروم باز کرده و این موضوع در شرایط بحرانی بیش از هر زمان دیگری نمود و جلوه داشته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار