اینکه استاندار خوزستان با چه دیدگاهی از استان ایلام به این استان قدم گذاشت بسیار با اهمیت است ،در عین حال این نکته هم حائز اهمیت است که چه کسانی می توانند دیدگاه وی را در مورد مسائل مختلف استان شکل دهند. به نظر می رسد رئیس فعلی دفتر استاندار خوزستان مهمترین حلقه ای بوده […]
کد خبر: ۹۶۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 06 May 2021

رستم بختیاری
اینکه استاندار خوزستان با چه دیدگاهی از استان ایلام به این استان قدم گذاشت بسیار با اهمیت است ،در عین حال این نکته هم حائز اهمیت است که چه کسانی می توانند دیدگاه وی را در مورد مسائل مختلف استان شکل دهند.
به نظر می رسد رئیس فعلی دفتر استاندار خوزستان مهمترین حلقه ای بوده که بدون هرگونه مطالعه‌ قبلی از مسایل استان خوزستان باعث نگرش استاندار شده و می‌شود .چنین زاویه ای گاها با عکس‌العمل و حواشی پردردسری برای «قاسم سلیمانی دشتکی» توام شده است.
درگیری با پاره ای از مدیران و اظهارنظرهای گاهاً پرهزینه مصداق های بارزی از جایگاهی است که متاسفانه مدیر دفتر فعلی وی توانسته با ابراز اطلاعات نامتجانس به گونه ای شکل دهد تا استاندار بجای کمترین حواشی، هزینه های زیادی را در کارنامه روزهای پایانی خویش و نزدیک بازنشستگی خود ببیند.
حالا به نظر می رسد جناب استاندار حتی اگر بخواهد کار عاجلی در روزهای پایانی ماندگاری در خوزستان انجام دهد، همانا تغییر مدیر دفتر خویش است تا بلکه بدین شکل بتواند در چنین روزهای پایانی تا حدودی زخم های ایجاد شده در این مدت کوتاه بوسیله این «سایه» را التیام بخشد!
رستم بختیاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار