مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ٩ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 06 May 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۶۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۶۹ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۹ نفر در استان کرمانشاه و
مجموع جان باختگان ۱۷۳۶ نفر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۶۸ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۷۲۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لازم به ذکر است که ۹ نفر فوتی اعلام شده در استان کرمانشاه شامل؛ ۶ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر در شهرستان سرپل ذهاب و یک نفر در شهرستان کنگاور است.

گفتنی است بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی افراد ۸۰ ساله به بالا یعنی متولدین روز هفتم اردیبهشت ۱۳۲۰ به قبل از امروز پنجشنبه تا روز دوشنبه هفته بعد فرصت دارند تا به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند تا واکسن برای آنان تزریق شود.

این مراکز در شهر کرمانشاه مراکز بهداشتی، درمانی گلستان، حافظیه، دولت آباد، سینا، رشیدی، شهید مطهری، سجادیه، دلگشا، حاج منصوبی، فرهنگیان فاز ۲، ظفر، نیکروش، وحدت، پردیس و شهید سوری می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار