مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  گفت: ۴۹۴ نفر، یعنی حدود یک‌سوم از کل شرکت‌کنندگان استان، در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت قبول شدند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 06 May 2021

یک‌سوم از سمنانی‌های حاضر در آزمون سراسری قرآن و عترت پذیرفته شدند

 

به گزارش تابناک سمنان مجتبی نورمحمدی گفت: از بین یکهزار و ۶۱۸ نفر شرکت کننده استان سمنان در آزمون مجازی قرآن و عترت این تعداد موفق به گذراندن آزمون شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد قبولی در این استان در رشته حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم با ۴۱۷ نفر بود افزود: سبک زندگی معصومین (ع) با ۳۱۷ نفر و حفظ و مفاهیم نهج البلاغه با ۲۶۱ نفر در رده های بعدی قرار دارند.

نورمحمدی اظهار داشت: از بین ۵۴ نفر شرکت کننده در بخش حفظ کل قرآن نیز ۱۸ نفر موفق به کسب قبولی شدند.

وی یادآور شد: به کارکنان دستگاههای اجرایی که در رشته سبک زندگی معصومین (ع) در این آزمون شرکت و قبول شدند گواهینامه ضمن خدمت به مدت ۱۸ ساعت تعلق می گیرد.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شرکت کنندگان برای اطلاع از وضعیت خود در آزمون همچنان می توانند به سامانه ای که در آن آزمون دادند مراجعه کنند اظهار داشت: قبول شدگان این آزمون از ۲۵ اردیبهشت می توانند برای دریافت گواهینامه قبولی به این سامانه مراجعه نمایند.

 نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای هشتم تا یازدهم اردیبهشت به صورت مجازی و از طریق سامانه  quranedu.ir در ۱۴ رشته برگزار شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار