رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان معتقد است که با وجود اینکه از قله بیماری در پیک چهارم عبور کردیم اما شرایط همچنان در استان شکننده است و از همین رو باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری داشت.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 06 May 2021

ایجاد مراکز جامع واکسیناسیون در سمنان/شرایط شکننده با وجود عبور از قله کرونا

به گزارش تابناک سمنان دکتر نوید دانایی  اظهار کرد: عدم توجه به پروتکل‌ها و توصیه‌های ستاد کرونا می‌تواند ما را به شرایط پرخطر قبلی برگرداند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا از کاهش ورودی‌ها به بیمارستان‌های وابسته به علوم پزشکی سمنان خبر داد و افزود: خوشبختانه هم در تعداد بستری‌های بخش کرونا و هم در میزان ورودی به بیمارستان شاهد کاهش بیماران در 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه هستیم. البته علی رغم این کاهش، با توجه به شکننده بودن شرایط باید با حساسیت ویژه به مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از راه‌اندازی مراکز واکسیناسون در همه شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: واکسیناسیون در این استان با سرعت بسیار مناسبی در حال انجام است.

وی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای 80 سال از آن دسته از افراد بالای هشتاد سال که تاکنون  با آنها تماس نگرفته‌اند خواست با مراجعه حضوری و یا تماس با مراکز جامع واکسیناسیون، برای تزریق واکسن کروناویروس اقدام کنند.

دکتر دانایی با اشاره به راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون در همه شهرستان های استان اضافه کرد: محموله جدید واکسن تحویل دانشگاه شده و واکسیناسیون افراد زیر 80سال و دیگر گروه‌های سنی از هفته آینده در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه آغاز می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار