با دستور رئیس جمهور؛
تابناک- ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس توسط رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 06 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس به همراه ۱۲۲ پروژه آموزش عالی از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، روز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور  دکتر نظر پور معاون اداری و مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، دکتر عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس و سایر مسولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح گردید.

دکتر عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس در همین ارتباط گفت: پروژه احداث ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس از سال ۱۳۸۷ و با مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع آغاز گردید که در اردیبهشت ۱۴۰۰ و با هزینه 471 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: اعتبار لازم برای تکمیل این دانشکده از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری در سال ۱۳۹۳  تامین گردیده است.

دکتر مصلح ادامه داد:  دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده برای اولین بار در کشور و با هدف فعالیت علمی و فناوری در حوزه هوش مصنوعی، ‌اینترنت اشیاء و علوم داده به عنوان یک روند جهانی طراحی و عملیاتی شده است.

لازم به توضیح است که این دانشکده از تجمیع رشته های ریاضی و آمار از دانشکده علوم پایه و رشته های مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق از دانشکده مهندسی ایجاد و راه اندازی شده است و راه اندازی رشته های هوش مصنوعی و علوم داده در دستور کار دانشکده قرار دارد.  دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده این دانشکده دارای ۲۷ کلاس و ۱۷ فضای کارگاهی و آزمایشگاهی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار