دادستان فردیس:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس خطاب به مسئولان شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت : نمی‌توانید تنها منافع کانال آب را در نظر بگیرید و نسبت به ضررها بی توجه باشید.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 06 May 2021

‌قتلگاه مردم فردیس و ملارد برای مسئولان مهم نیست!/ تهران نمی‌تواند تنها منافع کانال را در نظر بگیرد

به گزارش «تابناک البرز» بعد از حادثه غرق شدن ۲ شهروند در کانال آب فردیس، به منظور ایمن سازی این کانال جلسه ای با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و شرکت آب منطقه ای استان تهران در سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد .

دادستان شهرستان فردیس در این جلسه با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص ایمن سازی کانال آب واقع در فردیس و مشکین دشت گفت : از سال ۹۸ تا کنون هیچ گزارشی در خصوص طرح ایمن‌سازی کانال آب داده نشده است ، این طرح بعد از سال‌ها روی زمین مانده است و هنوز به نتیجه نرسیده است و امروز انتظار دارم بدون فوت وقت و سریعا موارد پیگیری و دیوار کشی کانال آب انجام شود .

ناصر خاکی با بیان این که مسئولان شهرداری کرج ، فردیس و آب منطقه ای باید هر چه سریعتر کار دیوار کشی اطراف کانال آب را آغاز کنند افزود : متاسفانه سال گذشته شاهد غرق شدن ۱۲ نفر از شهروندان در کانال آب کرج و فردیس بودیم و از ابتدای سال هم به علت عدم ایمن سازی این کانال ۲ نفر از همشهریان را از دست دادیم .

او افزود: یک بار دیگر چنین موردی دیده شود به عنوان قتل عمد مسئولان امر باید پاسخگو باشند ، چرا که مسئول حفاظت از کانال هستند و با توجه به قانون مجازات جدید ، این مهم بدون شک انجام خواهد شد چرا که نمی‌توانیم مسئولیت بر عهده بگیریم و منفعلانه شاهد مرگ مردم باشیم .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس خطاب به مسئولان شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت : نمی‌توانید تنها منافع کانال آب را در نظر بگیرید و نسبت به ضررها بی توجه باشید ، نمی توانید نسبت به جان مردم بی تفاوت باشید، اگر همچنان بی تفاوت بمانید ، ممکن است در روزهای آینده تعداد نفرات دیگری در کانال آب سقوط کنند و جان خود را از دست بدهند.

خاکی با تاکید بر این که هفته بعد باید اقدامات عمرانی ایمن سازی این کانال انجام شود افزود : اگر این کار انجام نشود مسئولان سهل انگار تحت تعقیب قرار می گیرند و در این امر با فردی هم تعارف ندارم ، چرا که زمانی که می‌توانیم کاری کنیم تا از جان شهروندان محافظت شود چرا باید بی توجه بمانیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار