رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: مردان و بانوان تیرانداز قم برای کسب مجوز حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 06 May 2021

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: کمیته مسابقات هیات تیراندازی استان قم برای برگزاری نخستین دوره پیکارهای انتخابی تیراندازی قم در سال 1400 برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها با هدف شناخت برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌های مردان و بانوان هیات تیراندازی قم به منظور شرکت در پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در سه مرحله برنامه‌ریزی شده و روزهای 22 اردیبهشت، 30 اردیبهشت و ششم خرداد ماه با حضور آقایان و زنان تیرانداز به انجام خواهد رسید.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای حضور در این انتخابی تا روز بیستم اردیبهشت‌ماه است، عنوان کرد: این رقابت‌ها در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار می‌شود و هیات تیراندازی تدابیر لازم برای اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تعطیلی تمام اماکن روباز و سرپوشیده ورزشی قم به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در صورت بازگشایی سالن‌های ورزشی، این دوره از مسابقات انتخابی در زمان‌های اعلام شده برگزار می‌شود و در غیر این صورت  تاریخ‌های جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس هیات تیراندازی استان قم سپس به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه یک توسط این هیات به شکل آنلاین و در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و ابراز کرد:  مربیانی که علاقمند به دریافت مدرک مربیگری درجه یک هستند حتماً باید این دوره را گذرانده باشند، ضمن اینکه شرکت در این دوره برای ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز بلامانع است و ثبت‌نام حضور در آن تا روز 25 اردیبهشت ماه در هیات تیراندازی انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار