استاندار ایلام؛
استاندار ایلام به ۴ رخداد و حادثه در حوزه مدیریت بحران استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: اگرچه در این حوادث خسارات بسیاری وارد شد اما اقدامات بی نظیری نیز در این حوادث صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به احداث و تعمیر بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان اشاره کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 06 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری بیان کرد:اگرچه در این حوادث خسارات بسیاری وارد شد اما اقدامات بی نظیری نیز در این حوادث صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به احداث و تعمیر بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان اشاره کرد.

نوذری اظهار داشت:خوشبختانه استان ایلام دارای تجربه بسیار موفقی در حوزه مدیریت بحران در کشور است و این تجربه مثبت می‌تواند راهنمای ما در برخورد با حوادث و رخدادهای احتمالی پیش روی باشد.

وی گفت:حرکت استان دراین حوزه رو به جلو بوده است و در این زمینه علاوه بر اینکه با پیشگیری و ورود به موقع به حوادث و بحران‌ها هزینه‌ها را کم کرده‌ایم از شرایط پیش آمده نهایت استفاده در جذب بودجه نموده‌ایم بطوریکه امروز ایلام یکی از استان‌های موفق و پیش رو در این حوزه قلمداد می‌شود./ع

نوذری اشاره کرد:در این دوره دو فروند بالگرد در استان مستقر شدند و با رایزنی‌های استاندار یک فروند بالگرد دیگر نیز به زودی در استان مستقر خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار