در این مقاله شما را در انتخاب یک دسته گل ایده آل و زیبا برای هدیه دادن در تولد یاری کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 06 May 2021

گل ها بهترین هدایا می باشند، آنها زیبا ، ظریف و مناسب برای تمامی مجالس از سالگردهای شادی آور مانند سالگرد ازدواج و آشنایی تا مراسم غمگینی مانند تشییع جنازه هستند .

استفاده از گل به عنوان هدیه یک روش مناسب برای نشان دادن محبت ، دوستی و علاقه می باشد ، اگر به یک مهمانی جشن تولد دعوت شده اید به همراه هدیه ای که می برید بهتر است یک دسته گل نیز همراه خود داشته باشید ، زیرا گل ها هدیه ای را که تدارک دیده‌اید منحصر به فرد تر می کنند ، بسته به رابطه‌ای که با فرد دارید و احساساتی که می خواهید با دسته گل آن را بیان کنید انتخاب های زیادی پیش رو دارید و می توانید گل های متفاوتی را در دسته گل قرار دهید.

چطور دسته گل تولد زیبا و متفاوت بخریم؟

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

از میان ده‌ها و صدها گل ، انتخاب گل مناسب برای هدیه تولد ممکن است کمی دشوار باشد.

تقریباً همه گل ها زیبایی خیره کننده ای دارند، اما برخی از گل ها برای هدیه تولد مناسب تر هستند که شامل موارد زیر می باشند :

  •   گل رز

هیچ گلی به اندازه گل رز عشق زیاد را فریاد نزده و نمی تواند همانند این گل پیام دوست داشتن را انتقال دهد ،گل رز یک نماد کلاسیک از عشق و علاقه بوده که تمامی افراد آن را دوست دارند، انتخاب یک دسته گل رز صورتی یا سفید نماد صداقت و مهربانی بوده و یک هدیه مناسب برای تولد می باشد.

  • گل ژربرا

این گل های خوش رنگ و زیبا می‌توانند روز کسی که آنها را هدیه گرفته است ، بسازند. گل های ژربرا هنگامی که در یک دسته گل مخلوط قرار می گیرند، شگفت انگیز هستند اگرچه آنها به تنهایی نیز می توانند خیره کننده باشند.
این گل ها نمادی برای نشاط و بی‌گناهی در نظر گرفته و هدایای بسیار خوبی برای دختران جوان می باشند.

  • گل نیلوفر

این گل های خوشبو و زیبا یک انتخاب شگفت انگیز برای کسی است که تولد خود را جشن گرفته است ، نیلوفر نماد خوشبختی و مثبت اندیشی بوده و در طیف گسترده‌ای از اندازه و رنگ ها موجود می باشند. استفاده از گل نیلوفر در دسته گل تولد برای دوستی که همیشه لبخند می زند و یا شخصی که اخیراً به شما کمک کرده است ، عالی می باشد.

  • گل داوودی

گل های داوودی یک هدیه تولد ایده آل برای دوست یا همکاری است که با آنها رابطه رسمی دارید ، شما می توانید رنگ های مختلف گل داوودی را انتخاب کرده و آنها را در کنار یک دسته گل رز چیدمان کنید، هدیه دادن شکوفه های گل داوودی به شخصی که می خواهید روابط دوستانه خوبی با او برقرار کنید تاثیر ماندگاری ایجاد می کند.

  • گل ارکیده

گل ارکیده یکی از گل‌های مسحور کننده ، ظریف و عجیب و غریب است که ماه ها در شکوفه باقی مانده و نماد رونق و برازندگی می‌باشد ،مراقبت از گل های ارکیده در خانه بسیار آسان است . این گل ها هدایای تولد شگفت‌انگیزی برای زن های خاص زندگی شما همانند مادر یا مادر بزرگتان می باشد.

  • گل لاله

کمتر کسی وجود دارد که گل لاله را دوست نداشته باشد. گل لاله به عنوان یکی از جذاب ترین گل های بهاری می تواند یک هدیه تولد شگفت انگیز باشند ، انتخاب گل لاله در دسته گل تولد با رنگ‌های روشن و زیبا مسحور کننده است ،در صورتی که قصد دارید علاوه بر هدیه تولد همزمان شخصی را ببخشید به او لاله قرمز هدیه دهید.

  • گل دیزی

گل دیزی در دسته گل تولد یک هدیه مناسب است . این گل های زیبا و معطر نماد معصومیت و حیات می باشند که قرار گرفتن آنها در دسته گل باعث جذابیت بیشتر هدیه می شود.

اگر می خواهید به شخصی احساس خاص بودن دهید ، در روز تولد او برایش گل دیزی یا مروارید بفرستید . بوی معطر این گل ها باعث روح بخشی به فضا می شود.

  • گل های مخلوط

در صورتی که می خواهید هدیه بی نظیری با خود به جشن تولد ببرید، با خود دسته گلی از گل های مخلوط همراه کنید .
شما می توانید با انتخاب و چیدمان عالی و در عین حال تازه‌ از شکوفه های گل رز ، گل لاله ، گل نیلوفر در کنار یکدیگر یک دسته گل زیبا و یک هدیه هیجان انگیز ایجاد کنید.

برای تولد یک دوست مناسب ترین دسته گل چیست؟

گل هایی که باید در دسته گلی که برای دوست خود می برید متفاوت از گل هایی باشد که برای تولد افراد دیگر انتخاب می کنید.

در هنگام تولد یک دوست ، رنگ گل مناسب برای هدیه دادن ، گل هایی به رنگ زرد است .

اگر می خواهید هدیه شما کمی خاص تر و جذاب تر باشد ، می توانید در کنار گل های زرد از گل های بیشتری که از نظر رنگ با آنها همخوانی دارد ، استفاده کنید.

در صورتی که علایق و سلایق فرد مورد نظر خود را می دانید می توانید گل مورد علاقه او را سفارش داده تا بتوانید سوپرایزش کنید.

اگر در انتخاب گل برای قرار دادن در دسته گل شک دارید و نمی دانید چه نوع دسته گلی مناسب برای هدیه دادن است، بهتر است از راهنمایی های گلفروش استفاده نموده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

آسانترین راه انتخاب و خرید گل

این روزها خرید گل از گذشته آسانتر شده است . لازم نیست از خانه خارج شوید . حتی می‌توانید چنانچه خودتان امکان حضور ندارید ، گل را از طرف شما به عزیزانتان تحویل دهند.

فرقی نمی‌کند دسته گل تولد باشد یا تاج گل کوچک ترحیم . خرید اینترنتی گل ، دسته گل و شاخه گل ، آسانترین راه خرید است .

گل فروشی آنلاین فست گل – www.fastgol.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار