مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حدود ۵۰ درصد از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که در سال ۱۴۰۰ تعریف شده در حوزه آبرسانی شرب دائم به روستاهای استان برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 06 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سرهنگ کامران هزارخانی امروز در جمع اصحاب رسانه از سرعت طرح‌های آبرسانی روستایی با ورود بسیج سازندگی خبر داد و اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی پروژه آبرسانی روستای سماق بخش بیلوار (یک مخزن 100 مترمکعبی و خط انتقال به روستا) افتتاح می‌شود و روستائیان عزیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: طی هفته آینده هم پروژه آبرسانی به ۲ روستا از روستاهای بخش سرفیروزآباد و منطقه جلالوند که آب شرب سالم ندارند با کمک خیرین و سازمان آب و فاضلاب استان کلنگ‌زنی می‌شود و طی مدت ۲ تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که در سال ۱۴۰۰ تعریف شده در حوزه آبرسانی شرب دائم برنامه‌ریزی شده است.

وی از توزیع ۴۰ فقره جهیزیه در روز بسیج سازندگی (جمعه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم لوازم اساسی منزل است که بین نوعروسان از پیش مشخص شده توزیع می‌شود.

هزارخانی در بیان دیگر برنامه‌ها و اقدامات سازمان بسیج سازندگی به ساخت منزل محرومین اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۲۸۰ واحد مددجویان کمیته امداد تکمیل و تحویل داده شد و امسال هم ۳۲ واحد مددجویان بهزیستی را داریم که ۲۰ واحد تحویل داده شده، امروز هم چهار واحد دیگر تحویل داده می‌شود، البته تا پایان تیرماه هر ۳۲ واحد تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: برنامه سپاه به همراه کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان مبنی بر ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در دست اجرا است که به محض مشخص شدن سهم استان، طی ۲۴ ماه تحویل داده خواهد شد.

هزارخانی در پایان، گفت: از ابتدای سال‌جاری تا امروز ۳۰۵ هزار بسته معیشتی، ۲۱هزار و ۶۴۲ بسته کمک آموزشی، 4 هزار و ۴۱۲ دست پوشاک و کفش، ۲۷هزار و ۵۹۹ بسته اقلام بهداشتی و همچنین ۶ هزار و ۸۵۰ مورد اقلام دارویی توزیع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار