فرماندار دالاهو با تأکید بر همبستگی مسؤولان و مردم، در پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی عرصه‌های ملی شهرستان، گفت: ۷۶ درصد مساحت دالاهو منابع طبیعی و ملی است.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 06 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، کرم محمدی در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان با محوریت پیشگیری و مهار آتش‌سوزی احتمالی عرصه‌های ملی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی، اظهار داشت: ۷۶ درصد از مساحت شهرستان، را جنگل‌ها و مراتع تشکیل می‌شود که وظیفه مردم و مسئولان دالاهو را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی نسبت به مهار آن مهمتر، کم‌هزینه‌تر و بالطبع با خسارت طبیعی، جانی و مادی همراه نخواهد بود.

فرماندار دالاهو از درختان جنگلی به عنوان ثروت عمومی یاد کرده و افزود: باید پوشش گیاهی موجود حفظ و در نتیجه ثروت ملی را به آیندگان سپرد، در غیر این‌صورت با نابودی جنگل‌ها جزء حسرت، ویرانی و مهاجرت از موطن آبا و اجداد خویش اثری باقی نخواهد ماند.

وی از مردم دالاهو خواست، با تدبیر و همبستگی خویش آبادانی شهرستان را رقم زنیم. همچنین، ایشان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و اقشار جامعه با اداره منابع طبیعی شهرستان تاًکید کرد.

تاسه، رئیس اداره منابع طبیعی دالاهو از ماده ۴۷ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، مبنی بر همکاری ماموران دولتی اعم از لشگری، کشوری و شهرداری‌ها در مهار آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های ملی شهرستان را تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار