رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در انتخابات پیش‌رو دارای سلیقه‌های سیاسی مختلفی هستند، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم فصل مشترک همه رسانه‌ها است که باید بر آنها تاکید شود.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 06 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «محمدهادی صحرایی» در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان کرمانشاه در دفتر سازمان بسیج رسانه استان، مشارکت حداکثری در انتخابات را اولویت اول کشور در برهه کنونی دانست و اظهار داشت: در مرحله اول باید ضرورت حضور در انتخابات را برای مردم تبیین کنیم تا مانند گذشته با شور و شوق فراوان پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه رسانه‌های بیگانه از یک یکسو و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم از سوی دیگر منجر به ایجاد یاس و ناامیدی مردم از انتخابات شده است بطوریکه آمارهای رسمی کشور هم وجود یاس و ناامیدی را در جامعه تایید می‌کند.

او با اشاره به اینکه همه سرنشینان یک کشتی هستیم و هرگونه ضرر و زیان شامل حال همه مردم هم می‌شود، ادامه داد: رسانه‌ها باید این فضای رخوت و ناامیدی را بشکنند و ضرورت حضور در انتخابات را برای مردم تشریح کنند تا با صندوق‌های رای قهر نکنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه انتخابات را هم حق و هم تکلیف دانست و افزود: انتخابات همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و زیرساخت‌های کلی کشور را در بر می‌گیرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری انتخابات شب قدر انقلاب است که در آن سرنوشت یکساله این کشور در آن رقم می‌خورد که حضور و مشارکت در آن ضروری است.

صحرایی بر مشخص کردن شاخص‌های افراد اصلح برای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: انتخاب افراد شایسته، با برنامه و دارای سابقه کاری مشخص می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور و استان کرمانشاه را حل کند.

او گفت : اگر رسانه‌ها مردم را برای انتخاب افراد شایسته راهنمایی نکنند و شعارهای مطرح شده را تحلیل و ارزیابی نکنند ، نتیجه آن انتخاب افرادی می‌شود که هیچ‌گونه کارایی و عملکردی را از خود نشان نمی‌دهند و در مسیر توسعه کشور و استان هم نقش‌آفرین نخواهند بود.

در انتهای این جلسه اصحاب رسانه استان کرمانشاه هم نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ارائه دادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار