مدیر مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال درکشور، بیش از ۵۰۰ نفر از افراد این گروه سنی در نهاوند واکسیناسیون شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 05 May 2021
علی احسان خویشوند اظهار کرد: در مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت شهرستان نهاوند را گروه سنی بالای ۸۰ سال تشکیل می‌دهند که با توجه به اولویت اجرای واکسیناسیون عملیات تزریق واکسن برای این گروه هدف از هفته گذشته آغاز شده است.

به گزارش تابناک همدان، وی با بیان اینکه تزریق واکسن همچنان در سطح شهرستان ادامه دارد گفت: با توجه به اینکه اعلام عمومی برای تزریق واکسن باعث تجمع و بروز مشکلاتی می‌شود لذا ما به افراد واجد شرایط به صورت تلفنی اطلاع داده تا به صورت تدریجی به مراکز اجرای طرح واکسن مراجعه کنند.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان نهاوند افزود: در سطح شهرستان ابتدا دو مرکز در درمانگاه شهید طالبیان و در محل بخشداری سابق برای اجرای طرح واکسیناسیون منظور شده بود که برای جلوگیری از تجمع و اجرای سریعتر طرح یک مرکز دیگر در شهر گیان راه‌اندازی شده که اقدام به تزریق واکسن می‌کند. 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال تا زیر پوشش قرار دادن همه افراد این گروه سنی ادامه خواهد داشت لذا از همه واجدین شرایط در خواست می‌کنیم تا زمانی که برای آن‌ها پیامک یا تماس تلفنی گرفته نشده از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار