رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 در استان به 612 نفر خبر داد و گفت:  متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 05 May 2021

روز گذشته ۳ و امروز ۴ کهگیلویه بویر احمدی بر اثر ابتلای به کرونا جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 612 نفر خبر داد و گفت:  متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود؛ هم اکنون 438 بيمار در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 179 نفر از اين بیماران مبتلای قطعی و 25 نفر در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
وي ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 40777 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 511 نمونه پی سی آر دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج حدود 30 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های  بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئي بود. همچنین از 124 نمونه رپید تست 26 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و لنده هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش میکنیم  كه رعايت كامل دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمي ها  شركت ننماييد، پرهيز از حضور در مكان هاي شلوغ و پرخطر نمایید و در صورت داشتن هر گونه علايم بيماريهاي ويروسي به مراكز ١٦ ساعته مراجعه نماييد .در صورت مثبت بودن  تست كرونا محل قرنطينه را ترك ننماييد و ارتباط تلفني روزانه خود را با مركز بهداشت حفظ نماييد، محدوديت ها رعايت شوند تا انشاالله بتوان با تلفات كمتري از اين پيك عبور نماييم.

وی خاطر نشان کرد: اميدواريم شرايطي ايجاد شود كه واكسيناسيون كادر بهداشت و درمان، افراد مسن و كسانيكه بيماريهاي زمينه اي دارند تكميل شود تا شاهد پيك هاي بعدي در كشور و استان نباشيم.

روز گذشته نیز شاهد مرگ ۳ هم استانی بودیم و متاسفانه آمار جانباختگان همچنان افزایشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار