مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: با هدف ارتقای خدمت‌رسانی و امداد در سطح استان، ۱۳ پایگاه امدادی و خانه هلال در سطح استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 05 May 2021

افتتاح ۱۳ خانه هلال/ مرکز فیزیوتراپی میامی راه‌اندازی می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان  مظفر محمدخانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به صورت مجازی به میزبانی هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه همزمان با هفته هلال احمر ۱۳ خانه هلال و پایگاه امداد در سطح استان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: ارتقای خدمت رسانی و امداد به خصوص در زمینه تصادفات جاده‌ای یکی از محورهای افتتاح این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات محور دامغان- جندق یکی از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح استان سمنان همزمان با هفته هلال احمر است، تاکید کرد: این محور به دلیل شرایط ویژه اقلیمی و ترافیکی که دارد نیازمند یک پایگاه اختصاصی بود که خوشبختانه تأمین اعتبار برای این پایگاه انجام و در هفته آتی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفته هلال‌احمر با شعار ملی «یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه‌نشدنی» و شعار بین‌المللی «توقف ناشدنی، شکست‌ناپذیر، مقایسه نشدنی» نام گذاری شده است، تاکید کرد: گل‌باران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام در صورت وجود شرایط مناسب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «یک سال با کرونا، یک قرن با مردم» از جمله برنامه‌های هفته هلال است.

محمدخانی با بیان اینکه تقدیر از اعضای همکاری کننده در مقابله با ویروس کرونا، اهدای خون (بعد از افطار)، اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای محروم شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان و جشنواره خاطره و دل نوشته خاطره‌ها و دلنوشته‌های هلال‌احمر قبل کرونا از دیگر برنامه‌های هفته هلال است، ابراز داشت: برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع قدر و یا شهادت حضرت علی (ع) از دیگر برنامه‌های این روزها است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمان و توان‌بخشی با تخفیف ویژه به مراجعان و ارائه خدمات درمان و توان‌بخشی با تخفیف ۵۰ درصدی به خبرنگاران در طول هفته هلال‌احمر از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر است، گفت: اهدای پنج عدد ماسک رایگان با آرم هلال به همه مراجعان داروخانه، پایش سلامت کارکنان (کنترل فشار خون، قند خون، وزن و …) و افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعبه سمنان در این هفته انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در این هفته دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی برای رده سنی مختلف با عنوان هلال‌احمر، برگزاری مسابقات ورزشی دارت، اسکیت (پرسنل و اعضا)، کوه‌پیمایی شبانه ویژه کارکنان و برگزاری جشن هلال را در بستر مجازی خواهیم داشت، تاکید کرد: مرکز فیزیوتراپی میامی در این هفته افتتاح خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار