رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف۸ دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال درعملیات ماموران این پلیس از دو منزل مسکونی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 05 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمد عقیل سلگی"افزود: مأموران پليس امنیت اقتصادی استان ، در تحقيقاتي از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) در دو منزل در شهرستان اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: مأموران پس از شناسايي اين دو منزل مسکونی با هماهنگی مرجع قضائی، در بازديد از اين محل ها موفق به کشف تعداد ۸دستگاه ماينر ، قاچاق، فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، یادآورشد: سه نفر در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ "سلگی" از شهروندان خواست تا به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طريق شماره تلفن ۱۱۰به پليس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار