مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین تجلیل از معلمان و مدیران نمونه آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، گفت: معلمان در دوران کرونا برای یادگیری دروس مختلف دانش‌آموزان تلاش جهادی دارند و اجازه نداده‌اند که شیوع این ویروس خللی در جریان دانایی و تعلیم و تعلم نسل آتی کشور ایجاد کند.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 05 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، «بهرام حسین‌آبادی» در آیین تجلیل از مدیران نمونه آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، افزود: معلمان همواره در سال‌های قبل از کرونا همه تلاش خود را برای تربیت انسان‌های شایسته و توانمند به کار می‌گرفتند اما در دوران کرونا این تلاش مضاعف است و با عشق و تعهد رسالت آموزگاری را انجام می‌دهند.
وی یادآورشد: کرونا شرایط سختی را برای تدریس معلمان در فضای مجازی ایجاد کرد اما این قشر با بردباری و مسئولیت‌پذیری همه سختی‌ها را با جان و دل خریدند و ذره‌ای در وظایف خود کوتاهی نکردند.
حسین آبادی ادامه داد: معلمی شغل انبیاء الهی است و این قشر باید قدر جایگاه خود را بدانند و همواره در مسیر آگاهی دادن تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: معلمان به عنوان اصلی‌ترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت انسان‌های دلسوزی هستند که حتی در بحرانی ترین شرایط آموزش را رها نکرده و از هر طریق رسالت خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
حسین آبادی اظهار داشت: هفته معلم فرصت خوبی برای تقدیر از تلاش‌ و مجاهدت‌های انسان‌هایی است که در مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه و تربیت نسل آینده قدم برمی‌دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه آموزش تعطیلی ندارد، اضافه کرد: این روزها با همه سختی های ناشی از کرونا، معلمان بسیار پرکارتر از ایام مدرسه هستند و اجازه نمی‌دهند خللی در آموزش ایجاد شود.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته، شیوع ویروس کرونا اتفاقات تلخی را رقم زد، اما این اتفاق فرصتی برای ارایه خلاقیت ها درهمه زمینه ها بویژه در آموزش و پرورش را نیز به وجود آورد.
حسین آبادی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا معلمان با ایثار و از خودگذشتگی برای آموزش مناسب دانش‌آموزان به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام می کنند که این تلاش آنان قابل تقدیر است. آموزش و تربیت تعطیل بردار نیست و در شرایط کرونا این نهاد آموزشی با فعالیت مستمر معلمان بر بستر فضای مجازی بویژه شبکه شاد نشان داد که آموزش تعطیل نمی‌شود.
در این نشست، به نمایندگی از سه مدیر و معلم نمونه استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار