رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال استان با رفع موانع و مشکلات، به چرخه فعالیت و تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 05 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان علی تشنه‌دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته ۳۰ واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل و از چرخه تولید حذف شده بودند، احیا شدند و به عرصه تولید بازگشتند.

او با اشاره به سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: اولویت‌های اصلی سازمان بر محور‌های تأکید بر ساخت داخل و پشتیبانی و مانع‌زدایی در واحد‌های تولیدی استان به‌منظور تحقق رونق و جهش در تولید، اجرای طرح‌های نیمه‌تمام، افزایش صادرات و مدیریت واردات و تنظیم بازار است.

تشنه‌دل با بیان اینکه چالش‌های بسیاری در بخش صنعت، معدن و تجارت استان سمنان وجود دارد، ادامه داد: در تمامی بخش‌ها باید آسیب‌شناسی صورت گیرد و در جهت پیگیری امور و رفع چالش‌ها و موانع راهکار‌های مؤثر ارائه شود.

او اضافه کرد: راه‌اندازی طرح‌های مهم و نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است و در این راستا در سال گذشته ۱۶ طرح مهم در استان راه‌اندازی و به چرخه تولید استان اضافه شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تعطیلی فعالیت بنگاه‌های تولیدی و یا توقف روند تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری، به دلیل مانع‌تراشی‌ها، مداخلات غیرضروری و یا ایجاد موانع توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به‌هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش نیست.

تشنه‌دل بیان کرد: در این رابطه، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مسؤولیت مستقیم دارد تا با استفاده از ظرفیت مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان و همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه از بروز این رخداد در استان به‌طورجدی جلوگیری کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار