فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۱۵۴کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در شهرستان پردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 05 May 2021

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در زمینه تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ضمن شناسایی محل مورد نظر در منطقه جاجرود از توابع شهرستان پردیس در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه اقدام به دستگیری سوداگران مرگ و بازرسی از محل سکونت آن‌ها کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه در بازرسی انجام گرفته از محل ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که آماده بسته بندی و توزیع بود کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه ۶ متهم که دارای سوابق متعدد کیفری بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی ادامه داد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان با مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار