دومین شهید مدافع سلامت شهرستان دهلران از بیمارستان شهدا دهلران تشییع و بدرقه شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 05 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام ؛ ما صبح امروز چهار شنبه با حضور مسئولان و پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف بیمارستان شهدا و مردم ، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید دکتر عادل بالوی زاده به عنوان دومین شهید مدافع سلامت شهرستان دهلران در بیمارستان شهدا دهلران با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید راه سلامت در آمبولانس در محوطه حیاط بیمارستان شهدا توسط ، مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

در حاشیه این آیین تجلیل و بدرقه شهید مدافع سلامت، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار و دلسوز به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان، اظهار کرد: مرحوم دکتر عادل بالوی زاده متخصص قلب که در بیمارستان های تهران مشغول خدمت بود در دوران شیوع بیماری کرونا در راه خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان بدون اینکه از بیماری کرونا واهمه‌ای داشته باشند، خود را وقف خدمت به مردم و سلامت آنان کردند.

عبدالصاحب شریفی بیان کرد: ایشان یکی از پزشکان شایسته و دلسوزی بود که علی رغم اینکه در تهران بود در بحث جذب و مشارکت های مردمی و خدمت به مردم منطقه تلاش فراوانی داشتند و در نهایت نوع دوستی و دلسوزی برای حفظ جان مردم و بهبودی بیماران تمام تلاش خود را به کار بست.

وی گفت: از مردم شریف شهرستان دهلران انتظار داریم ، در حال حاضر که در اوج شیوع بیماری کرونا و موج چهارم قرار داریم، به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و افزایش میزان مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

لازم به ذکر است ،استان ایلام 5شهد مدافع سلامت تقدیم کرده است که با آسمانی شدن دکتر بالوی زاده که از کادر درمان استان تهران است ششمین شهد مدافع سلامت استان ایلام و دومین شهید مدافع سلامت دهلران بعد از شهید منصور جاوید پور می باشد ./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار