دبیر دومین دوره جشنواره ملی «داستان قم» ازتمدید این جشنواره تا۳۱ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 05 May 2021

به گزارش تابناک قم، مژگان زینلی‌پور، دبیر دومین جشنواره ملی«داستان قم» و عضو هیئت مؤسس انجمن ادبی «پیرنگ»، با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره تا۳۱ اردیبهشت، عنوان کرد: این جشنواره با محورهای زندگی و سیره کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)،  آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بخش‌­های جشنواره از داستانک (حداکثر ۳۰۰ کلمه)، داستان کوتاه (حداکثر ۵۰۰۰ کلمه) و داستان مصوّر (فتورمان) تشکیل شده است که هر شرکت کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال کند و نباید آثار ارسالی در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده باشد.

دبیر دومین جشنواره ملی«داستان قم» درباره شرایط هر بخش توضیح داد و گفت: در بخش داستان کوتاه و داستانک آثار ارسالی باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم ۱۴ باشد و در بخش داستان مصوّر هر اثر حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ فریم عکس داشته باشد که عکس‌ها با دوربین حرفه‌ای یا موبایل با کیفیت گرفته شود.
 
زینلی‌پور تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شده است و اختتامیه جشنواره در دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی به نحوه  ارسال آثار نیز اشاره کرد و  گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی dastaneqom@gmail.com ارسال کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار