امام جمعه دهدشت : اگر در گذشته جفاهایی در حق معلمان گفته می‌شد امروز خانواده‌ها متوجه شدند یک معلم چه تلاش و زحماتی دارد و یک روز تدریس دانش آموز چقدر دشوار است.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 05 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در همایش مجازی نکوداشت مقام معلم در دهدشت رسالت انبیاء را تبیین، بصیرت‌افزایی، روشنگری، آموزش و انسان سازی خواند و گفت: به تعبیر امام راحل معلمان نیز در چنین جایگاهی قرار دارند و راه انبیا را ادامه می‌دهند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: جایگاه معلم در جامعه و در روایات مشخص است اگر مورد توجه خاص وزارت آموزش و پرورش و مردم قرار بگیرد آموزش و پرورش تبدیل به کارخانه انسان سازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بشر نیاز به تدبیرف خلاقیت و بصیرت دارد، افزود: همه این ظرفیت‌ها در آموزش و پرورش وجود دارد باید بهترین بهره را برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: در جامعه‌ای که فضای علمی، تبیین، روشنگری و آموزش باشد آن جامعه پویا خلاق و توانمند است.

وی ادامه داد: هرکشوری در هر برهه به مسئله آموزش توجه ویژه داشت و آموزش دهندگان مورد تکریم قرار گرفتند آن جامعه موفق و مترقی شده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سختی کار معلمان در شرایط کرونایی را متذکر شد و گفت: اگر در گذشته جفاهایی در حق معلمان گفته می‌شد امروز خانواده‌ها متوجه شدند یک معلم چه تلاش و زحماتی دارد و یک روز تدریس دانش آموز چقدر دشوار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار