دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از توزیع ۹ هزار بسته معیشتی پویش سفره‌ای به وسعت ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 05 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سید محمدجعفر امامیان اظهار داشت: شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت های مردمی و خیرین توانست در مرحله چهارم سفره مهربانی باعنوان پویش سفره‌ای به وسعت ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان تعداد ۹ هزار بسته معیشتی تهیه کند.

وی نحوه مشارکت‌های مردمی در این پویش را به دو صورت نقدی و غیرنقدی عنوان کرد و افزود: بسته‌های معیشتی با تهیه ارزاق اولیه و روزمره مردم تهیه و در روز پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت بین خانواده‌های نیازمند در سراسر استان توزیع خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه رویکرد فعالیت‌های این کانون‌ را خدمت‌رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی برشمرد و گفت: طرح سفره مهربانی ۱ در پویش نسیم رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و تهیه ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در طرح «سفره مهربانی ۲» و توزیع ۱۰۰۰ کارت خرید نان متبرک رضوی در طرح «سفره مهربانی۳» از دیگر خدمات خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در برپایی هرچه با شکوه‌تر طرح سفره مهربانی بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار